Сігвеї
Два колеса сегвея розташовані співвісно. Сегвей автоматично балансується при зміні положення корпусу їздця; для цієї мети використовується система індикаторної стабілізації: сигнали з гіроскопічних і рідинних датчиків нахилу надходять на мікропроцесори які виробляють електричні сигнали, що впливають на двигуни і керуючі їх рухами. Кожне колесо сегвея приводиться в рух електродвигуном, який реагує на зміни рівноваги машини.
При нахилі тіла повертає вперед сегвей починає котитися вперед, при збільшенні ж кута нахилу тіла їздця швидкість сегвея збільшується. При відхиленні корпуса назад самокат уповільнює рух, зупиняється або котиться заднім ходом. Руління у першій моделі відбувається за допомогою поворотної рукоятки, в нових моделях хитанням колонки вліво-вправо.
Сегвей розвиває швидкість близько 23 км/год і має власну масу близько 13 кг ,а допустиме навантаження 130 кг. Акумулятор забезпечує пробіг до 20 км. В залежності від моделі ці показники можуть варіюватися. Спеціально для оснащення ними пристрої сегвея, розроблені компактні, але досить потужні електродвигуни. Кожен з них через редуктор пов'язаний зі своїм колесом. Машина може рухатися не тільки по асфальту, але і по грунту.
На розробку сегвея, представленого публіці в 2001 році, винахідник витратив близько десяти років.